Tänää olin kaupungil, olin menossa Kampin vessaan ja ku työnsin kolikon sinne ovenavausjuttuun nii siel oli mummo paskalla. Ei siitä sen enempää. Sit menin itäkeskukseen metrolla (Kaupat ei ollu auki, siellä ei ollu melkee ketää, siistiä) Ja menin vessaan. Olin oksentaa. Haukoin henkeeni siellä vaa. No sit olin siel itikses jonku aikaa ja lähin takas läntee mut en saanu sielt oikee mtn irti joten takas vaan. Hansasillan alakerta oli ihan helvetin sotkunen + jotku mannet yritti ryöstää mua (?) Ja piikkii suonee ja "haluakosinäpilvi jos sinä anta sinun känykä saat peltsi" ja näytti jonku surkeen hasiskokkareen. - Jäin lepää kuiteski joksku aikaa siihen lattialle, taisin nukahtaakki hetkeks.  Sit lähin ulos ja menin nurkan taakse mun vakiopaikalle missä on ostoskärryt. Joku oli kuitenki vieny ne kärryt sivummalle ja lähin työntää niitä sitä nurkkaa päi. Sit istuin niissä joku puolisen tuntia, polttelin ja soittelin kavereille. Tosin kaverit oli vähä närkästyneitä mulle, eipä ollu mitää asiaa mut soittelin kumminki. Sit ku olin menos metrol himaan nii uus oksetuskohtaus ja hmiset katto mua oudosti. Nyt haisen vähä oksennukselle ja silmii särkee. Eikiva.